Morgon med härligt augustiväder!

Vet ni att jag vaknade och då låg jag helt åt andra hållet - med huvudet där fötterna brukar ligga och vice versa - hur blev det så här? Nu är jag i alla fall vaken och tar mig en kopp kaffe medan jag lite smått planerar dagen. Sista passet med Marius idag och på eftermiddagen ska jag träffa tjejerna Ulliz och Em. Vågar knappt säga att vi tre har inte träffats tillsammans sedan jag åkte till Polen. Det säger sig självt att det verkligen är dags!

Morgonpromenader står lite på schemat den närmsta tiden. Och så funderar jag på det här med vad som händer om man tränar före frukosten. Jag följer några träningsbloggar och ska höra med "dem som vet" ifall det är en god idé. För är det så att det fungerar - då ska jag testa att träna tidigt på morgonen för att sedan äta frukost. Har ni några tankar om detta? Skriv gärna i kommentarsfältet!

Dags att städa kylskåpet! Jippie!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumsigt det där såg ut...

och lycka till till dig med! För oss gick det bra

2009-08-20 @ 14:01:17
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: VIKTORIAE

Städa kylskåpet skulle jag nog också behöva.. hmm

2009-08-20 @ 20:50:25
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback