Nämen!

Ja, det blev en riktig långpromenad - från Odenplan till Medborgarplatsen. Gamla Stan var full med människor. Människor som sitter på restaurang, människor som står på ett och samma ställe, människor som ler...Det härliga var att gå medan det gradvis blev mörkare. Och nu är det snart dags att klä på sig lite varmare - mysigt!

Har varit med tjejerna Ulliz och Em, vi har skrattat åt olika klipp på youtube. Jag ville vara duktig och visa att jag också kan (Emily visade knasiga Idoler som sjöng - tyvärr är min blogg barntillåten, så låttitlarna är censurerade här hos mig) så jag berättade om dead anakonda på youtube. Då bestämde sig Emily för att vara ormrädd. Men den är ruskigt bra, klicka här!

Innan dess var jag med hunden Marre. Jag vet att han tycker om mig för precis den jag är - det känns tryggt att veta.

Annars då? Läst om räntefördelning. Egentligen är det intressant eftersom det kan ge skattefördelar, men jag kan säga att samtidigt som jag läste hade jag gäspmaraton. Och pussade en massa på Marius.



Detta recept finner ni på fitmama!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback