Tiden

Är svår - för egentligen, vem behöver den? Det är klart, det underlättar om man ska bestämma träff med någon. Men annars - vad består tiden av? Sekunder och minuter, det har vi definierat som avstånd mellan dået och nuet. Och så var det framtiden. Eh, jag vet ju till exempel att jag ska gå om en timme. Och vad skapar det i mig? Det skapar en aning stress. Men jag omvandlar den till: vad måste jag göra under den här timmen?

1. Städa lite i köket
2. Blogginlägg
3. Kolla på skatteverkets hemsida gällande skatteuträkning.

Annars? Jag ska träffa Maria och Klara. Och träning på kvällen. Träningen känns viktig i mitt liv och jag är verkligen glad att jag är så motiverad! Det kan hända att det blir en kategori träning, men har inte bestämt mig än!


Kommentarer
Postat av: Sven

Är det Kista eller Dubai`?

2009-08-19 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback