Den där Skavlan...

Jo, jag har nämnt honom förut och programmet med samma namn är riktigt bra. Dessutom hittar han alltid en bra mix av gäster. Idag var det Dolph Lundgren, Shakira, en nanoteknikprofessor, en bilfantast och så Skavlan själv. Nanoteknikprofessorn pratade om så fantastiska saker att jag nästan blev lite rädd. Seriöst, nanotekniken skulle kunna bota förlamade människor. Det var fascinerande allt hon sa. Nästan så att jag undrar om jag ska ta reda på mer. Shakira var spännande och hade mycket begåvat engelskt språkbruk. Och söt. Jättesöt. Hon sjöng en suverän låt som heter Did it again. Jag gillar refrängen mest.

Jobbet gick bra. Men nu är jag trött. Saknar sällskap, men vet också att det är bra att vara ensam. God natt!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Här har vi en till som känner sig lite ensam, men som du säger är det riktigt bra, och ju fler dagar som går desto mer brukar jag lära mig att uppskatta det :)



Du har fått en award på min blogg, som jag hoppas att just du vill ta emot :)

2009-12-05 @ 09:29:14
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback