Det lilla rummet är mitt arbetsrum

Och det var inte alls dåligt att komma in hit, istället för att sitta i sängen hela dagarna. Det finns en till skön tjej som kommit på att nej, nu måste det blir ordning och reda! Plus att det mitt fall kan finnas en poäng i att använda ett rum som annars inte används så mycket. Jag huttrar lite samtidigt som jag mumsar i mig en lussebulle - jag kom hem från Globen Centrum för ett tag sedan och jag har snart alla klappar redo! Snart, snart!

 

Imorgon mina vänner, är det dags för mig att bege mig till - tadaa - Tallinn! Med morsan. Så skönt. Hoppas jag. Vi ska kika på julmarknad - sova och äta gott. Hoppas att det finns lite mer klappar där. Kan gå.

 

Snart, hoppas jag, är syrran här - då ska det ätas och mysas. Maria lämnade kvar lite glögg till mig, och den ska förtäras tänkte jag. Nej, hörrni, nu måste jag mysa till det här i arbetsrummet eftersom syrran ska sova härinne. Kanske typ hitta lite lakan. Det är en förutsättning.

 

En liten låt till er! Det var den här bloggen som tipsade mig om denna låt!

 

 

 

Naturen som ej ger vika för vintern...

Kommentarer
Postat av: Dorot

Ha en trevlig resa min lilla vän och hälsa mamma så gott :)

jag sitter i Karlskrona i ännu en tom lägenhet, har precis damsugit och moppat golvet. Väntar på Sven som kommer och tar ner mina två lampor. Därefter ska jag till Marika och söva över där.

Min första vecka på jobbet i Lund har gått och det känns jättebra. Kram

2009-12-13 @ 18:24:31
Postat av: Jenna

Vad trevligt att ni ska åka till Tallin! Det är en oerhört mysig stad tycker jag :) har jämt velat åka dit vid juletider och strosa omkring på de underbara gatorna där i gamla stan..



Börjar du skaka av dig de dumma bacillerna nu så att du kan njuta ordentligt av din resa?



2009-12-13 @ 19:49:28
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Jenna

Då ska jag hålla utkik på din blogg även fast du är borta :) och så får jag önska dig en riktigt trevlig resa Emilia!

Kram

2009-12-14 @ 07:58:35
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback