Gästbloggis Sven Höckert

Medans Emilia far på välbehövlig minisemester så fick jag lov att gästblogga på Morgonsolens sanning. Det känns som ett riktigt fint förtroendeuppdrag. Emilia som har kämpat och bloggat riktigt länge och fått en trogen läsekrets, där även jag ingår såklart.

Idag så har det snöat om nån nu har missat det. Det känns nästan som det räcker nu tycker jag. Det kan få komma lite underhållssnö så att det blir en vit fin jul. Men sen kan det vara lagom och räcka så. Om tre dagar början min vintersemester. Jag längtar dit. Och jag ska ta det lugnt.

Första veckan på nya året ska jag åka till Fuertoventura själv. När vänner frågar om jag åker ensam säger jag nej! Det beror på hur man ser på saken. Detta eftersom det finns ganska många med på planet och på hotellet. Eller menar mina vänner att jag ska vara helt ensam på Fuertoventura?.

Snart är det nytt år och med brukar de flesta säga att man slutat med att ge nyårslöften. Eller finns det några som tänker ge löften i år. Själv har jag inte tänkt ut några än.

Jag avslutar med några fina bilder på Frasselini som blev jätteförtjust i snöovädret. Det är en rolig katt jag har. Jag trodde katter hatar snö och regn! Men inte min Frasse. Och vilka fina snöflinger jag fick med.

 

Trevlig snötisdag önskar Gästbloggisen Sven!

Kommentarer
Postat av: Dorot

Vad häftigt med såååå mycket snö. Jag villa också ha mycket snö.... I Lund har det snöat en liten stund och den underbara snön gick över till regn... Men jag hoppas fortfarande för vit jul.

Trevligt med gästbloggare.

2009-12-15 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback