Stänger ner fabriken

Jag skulle kunna se mig själv som fabrik. Eller så här - sjutton vad mycket som händer. Man går upp, fixar tvätten, städar tvättstugan. Kommer hem mellan varven, käkar en frukost som Jenna tipsar om, nämligen äggröt, och den gick ner, utan problem. Det bloggas och det skuras. Sen kom jag på att jag hade en deadline idag. Att söka skribentjobb på Driftig - så det blev en sista minuten lösning som jag faktiskt gillade - koncist och pang på! Nej, men det gick bra, jag hoppas att de vill ha mig!

 

Idag var det yoga på schemat - och det behövdes. Men mitt i yogan (kundalini) blev jag fruktansvärt trött. Jag ville sova helt enkelt. Vilket jag gjorde nästan. Men det funkade bra och min rygg mår suveränt efter all flex och de andra övningarna. Jag ska skriva ihop en artikel om kundalini, för nu har jag tränat det i nästan ett halvår! Om ni inte har testat - så gör det!

 

Som sagt. Jag stänger ner fabriken. Och lyssnar lite på P1

Kommentarer
Postat av: Jenna

Har aldrig testat kundaliniyoga. Vågar man det som nybörjare? :)



Vad roligt att du har testat gröten och att den även föll dig i smaken. Jag tycker verkligen inte om vanlig havre/råg-gröt utan ägg längre.. Tycker inte att det ens är i närheten av lika gott :)



Hoppas du får en härlig dag Emilia!



2009-12-29 @ 07:29:36
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback