Fest ikväll! Ja, nu samlas goda vänner!

Hej! Ja, jag vet att jag inte har skrivit på länge, men det är pga bristen på Internet hemma hos mig. Nu sitter jag hemma hos Kostas och vi ska snart åka iväg till en restaurang där vi ska fira våra födelsedagar. Vi blir en liten ansamling och det ska bli trevligt, jag är ansvarig för bålen, så ring mig sedan ifall konstiga magåkommor uppkommer...Nej, skämt å sido! Jag har på mig en fin blå klänning med vita prickar och har för en gångs skull utsläppt hår! Bilder kommer på måndag eller tisdag. Jag har ju suttit några dagar och masserat de grå däruppe - ja, för jag ska på intervju i veckan hos Måbra och presentera en del idéer, som många av er vet. Jag vill passa på att tacka Nisse, Hanna G, Ulliz, Em och Sven för gott stöd i den här frågan. Nu vet jag att det är presentationen som är viktig och jag ska göra mitt bästa på att vara kreativ!

Kram
Emilia, 29 åringen som tillsammans med Kostas fyller 60 år!

Kommentarer
Postat av: Svennis

Hej, tack för en jättetrevlig fest. Jag kan inte bärga mig till nästa fest. Kram!

2009-02-08 @ 12:10:16
URL: http://musakon.webbland.se/blog/
Postat av: Nisse Norr

Grattis på födelsedagen Emilia! Tillsammans med Kostas som fyller 60 år! Eller så fyller Kostas 31 år tillsammans med Emilia som fyller 29 år och så firar de 60 års kalas med en tårta som har 60 ljus, eller 89 ljus men bara om Kostas fyller 60 år!

2009-02-08 @ 13:07:37
Postat av: Emilia

Hej Sven och Nisse! Ja, vilken trevlig fest det var - och bilder kommer förmodligen redan imorgon!



Kram

Emilia

2009-02-08 @ 13:46:15
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback