Flytt på gång! Och annat smått och gott!

Men det är inte jag den här gången. Nej, det är från Farsta det flyttas saker till Kista. Drygt 20 kartonger och ganska många möbler. Men bilen som Svenne hyrt är så stor att bara en fjärdedel fylldes. Vi har tagit lite paus emellan och druckit en kaffe från Waynes. Vi tyckte det dock var alldeles för lite kaffe och för mycket mjölk, skärpning där!

Jaha, Blondinbella åkte ur igår ur Let´s Dance, så jag och Svenne får väl helt enkelt ställa upp. Ibland får man dra sitt strå till stacken.

Några timmar senare...
Puh, nu har vi gjort klart allt för idag och Svenne bjöd mig och Carlos på en bit mat i Kista Galleria, mycket trevligt och uppskattat! Nu är vi tillbaka på Gallehusgränd och gör absolut ingenting (eller jo, jag bloggar!) Frasse (katten) tittar lite förvånat på alla kartonger som vi har ställt i vardagsrummet: "men hallå, hur ska jag få plats?". Det löser sig, Frasse, med tiden!

Snart ska jag fortsätta med mitt resereportage! Har beskrivit flygplansresan än så länge, men det är inte det som ska vara i fokus. Men jag får korra sedan och göra den fantastiskt bra.

Vi synes!
Emilia
Kommentarer
Postat av: agnieszka

tjäna Emilia, beställde ni latte eller? Det ska ju vara 0,1% kaffe och en liter mjölk i de tror jag ... målgruppen är ammande mammor :-)



oj, vad ni jobbade med flytten idag. Om jag vore Frasse, så skulle jag nog sätta mig på toppen av kartongberget. Bättre utsikt liksom ...



jag däremot satt med projektledningskursen idag istället för att träna (orkade inte just idag). O klarade delprovet II efter några försök.



Lycka till med artiklarna.



Vi ses i Eugenia !



kram !

2009-01-24 @ 19:50:14
Postat av: Emilia

Hej Aga! Kul att se dig i bloggen! Ja det var latte...Lycka till idag med träningen och vad duktig du är med projektkursen! Jag ska också iväg snart o träna!



Kram

Emilia

2009-01-25 @ 15:01:52
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Svennis

Tack för all hjälp i helgen

kramaz

2009-01-26 @ 10:39:48
URL: http://musakon.webbland.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback