Ja, det trodde ni inte!

Att jag sitter och tittar på Let´s Dance, just nu är det Laila Bagge som quicksteppar för fulla muggar. Men världens starkaste man fick till och med jurymedlemmen Tony Irving att "fall in love"! Vi har ätit sallad för hela slanten, först till lunch med ägg och sedan till middag med tonfisk.

Jag har shoppat idag, ett par snygga beiga chinos och en snygg top. Det kändes bra. Är ute efter ett par jeans också, men en sak i sänder.

I helgen är det dags att städa i Svens föräldrars lägenhet, så vi laddar med ett glas vin och lite gottigottgott (kan tyvärr inte avslöja vad eftersom vi har en deal att inte säga något...)

Take care, vad gör ni denna kväll?

Emilia
Kommentarer
Postat av: Svennis

Tack för idag Kamrat Emilia!

2009-01-17 @ 00:20:18
URL: http://musakon.webbland.se/blog/
Postat av: Alina

Hoppas du får en underbar helg! :)

2009-01-17 @ 00:24:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nisse Norr

Johodå, varför skulle du inte titta på Lets dance. Men jag tror att du själv skulle börja dansa, är ju bra motion, och nu har du chinos, top och snart jeans, fast bättre om du har en snygg klänning (som Linnéa kan sy till dig för hon är ju designer och syr kläder, hon sydde en klänning till hon som delade ut priserna till idrottarna på Globengalan, inte illa).



Och vad gör jag då ikväll, jo ska snart äta älggryta med potatis. Tjing-pling från Nisse.

2009-01-18 @ 16:29:03
Postat av: Emilia

Hej allihopa! Jo tack, helgen har varit bra, jag kan inte klaga. Snart kommer ett inlägg! Nisse, det låter jättekul att Linnéa har kommit igång med sitt designanade! Hälsa henne från mig! Kanske ska hon lägga upp sina verk på en blogg?



Kram till er alla!

Emilia

2009-01-18 @ 18:19:42
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback