Lugnat ner sig lite grann och konstiga möten...

Igår var jag klubbad som en säl redan klockan 21.00. Jag kunde inte hålla ögonen öppna och då var det ju lika bra att lämna verkligheten och gå in i drömmens land. Jag drömde konstigt, det var om en person som betyder mycket, men som jag har svårt att komma nära. Det kändes inte alls bra och jag hoppas att den här drömmen inte slår in!

Ja, på grund av gårdagens trötthet blev det inget inlägg men jag kan berätta att jag hade en underbar dag med familjen Engström-Berger. Tillskottet Clara var ju bara för söt och väldigt på gång. Eller ja, när vi var i Rosendal så sov hon mest i mammas (Marias) knä, men senare var hon pigg, pigg och åter pigg! På Rosendal åt vi lunch i trädgården och myste i det fina vädret. Mike och Maria hade med sig en filt och maten var god - dessutom så tog vi en fika på det också! Sen gick vi hem och det var då tröttheten smög sig in och klubbade mig. Men det var skönt att sova, verkligen!

Idag har jag varit behjälplig med kyrkfikat, det var mycket folk = mycket att göra. Hann säga hej till några som jag känner i alla fall...Nu ska jag vila och sen är det träning som gäller. Kanske att min bror kommer ikväll med Ania, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback