Avslutning på the Green line!

Jo men visst, sitter hemma i soffan hos Svenne och är utomordentligt slut. Vi tog oss an sista sträckan mellan Islandstorget och Hässelby Strand och jag kan meddela att: we made it! Innan själva promenaden tog vi oss en rejäl lunch på Govindas vid Fridhemsplan. Målarna var lite sena hos mig i morse så jag blev lite sen till frissan, men det löste sig, för hon som klippte mig var också sen! Hur som helst: efter den intagna lunchen som verkligen var suverän satte vi oss på tuben till Islandstorget. Väl framme så tog vi oss en titt på kartan och begav oss. Vädret var kanske inte det roligaste men vi hade kul ändå. Sanningen var att det gick ganska snabbt och vid Vällingby Centrum tog vi oss en latte och satt och pratade om vårt nästa projekt: den improviserade pilgrimsvandringen! (namnet kan komma att ändras!). Mer om detta i filmsnutten här där ni kan se vår målgång!


http://www.youtube.com/watch?v=DNhMOfjL21I

Vi synes ikväll eller imorgon!

Emilia

Kommentarer
Postat av: Dorota

Grattis gumman! Det var häftigt! Kul att ni klarade detta. Lycka till med nästa projekt.

Kram

ps. tack för samtalet igår. Min nedstämdhet försvann lite gran

2009-03-09 @ 18:12:45
Postat av: Emily

Vilket avslut på the green line.:) Att ni äntligen kom i mål och till och med dokumenterade det hela. Helt fantastiskt! Erat nästa projekt låter mycket spännande. Go for it. Jag ska med största nöje följa eran existentiella resa.



Kram Emily

2009-03-09 @ 20:14:17
Postat av: Emilia

Hej tjejer! Vad roligt att ni, precis som vi, är glada över målgången! Vad bra att det lättade lite Dorota! Och vad kul att du är med på vår resa Emily!



Kram

Emilia

2009-03-09 @ 22:35:38
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Svennis

Hej,

titta vem jag hittade på Aftonbladets blogg.

Robert Aschberg och Gert Fylking promenerar Ystad till Haparanda och samlar pengar till att vi män ska få mera prostatacancer. Nej, mindre ska det vara. Våra snoppar ska bli mindre. Nä nu blev det fel igen ju.



Men du, snacka om att kopiera oss! Royaltis åt oss. Vi måste copyrightskydda våra ideer. Sluta fildela oss nu Robban!



Fast vi är glada ändå. Svenne å Emilia - ORGINALEN, nä orginalet eller?



Skärpning! Jag tycker vi skippar bion och lägger upp vår strategi inför nästa projekt i kommande vecka.



Dubbelkram

Svennis

2009-03-09 @ 22:43:31
URL: http://musakon.webbland.se/blog
Postat av: Svennis

Se URL nedan för Uschbergs promenadblogg mot prostatcancer. Nä blev det lätt, muha, rätt!

Enkelkram

2009-03-09 @ 22:45:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/29968/
Postat av: Svennis

Här promenerar Aschberg och Fylking närmast Stockholm:



12/4 Enköping Direktsänd talshow 19.00 på TV8

13/4 Enköping–Örsundsbro

14/4 Öresundsbro–Uppsala

15/4 Uppsala–Björklinge

16/4 Björklinge–Månkarbo



Uppsala - Björklinge kanske den 15/4? En onsdag, hm?

2009-03-09 @ 22:54:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/29968/
Postat av: Svennis

Enköping - Örsundsbro skulle funka på måndag den 13 april. Det är iofs lite off topic på vår extensiella resa. Fast vi skulle ju kunna intervjua Robert om vad han anser vara meningen med livet, hahahaha. Kanske finns en kyrka i närheten?



Hehehe, oj jag är fylld av energi sen yogan.

Nu säger nej skriver jag godnatt alla! Kram Svennis

2009-03-09 @ 23:01:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/29968/
Postat av: Emilia

Men Svennelini! Du skrämmer slaget ur min blogg när jag helt plötsligt får 7 kommentarer! Men visst, jag som hörde detta på radio (RIX FM) reagerade inte på att de faktiskt kopierar oss! Nä, vi är originalchipsen, helt klart! Once u pop u can´t stop!



Kärlek till alla!

Emilia

2009-03-09 @ 23:17:55
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Nisse Norr

Pilgrimsvandringen måste väl vara ett andligt/religigiöst projekt. Verkar intressant. Jag gissar att ni har planer på att vandra till alla kyrkor i staden.

2009-03-10 @ 12:22:58
Postat av: Emilia

Vi har inte riktigt beslutat exakt hur vår pilgrimsvandring ska gå till, men det kommer mer info inom kort!



Emilia

2009-03-10 @ 14:14:26
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback