Ledig lördag blev söndag...

...och jag har varit på state of play - är så glad att jag har sett den, verkligen. Suverän i och med att den hade:

1. Spänning
2. Humor
3. Fick några små tårar att bildas ibland

Nej, ska ni gå på bio så kan jag rekommendera den. Kostas sa till mig att den var dålig, men där tycker jag att han har fel. Så, lördagskvällen var mycket lyckad, jag får tacka Sven för sällskapet och fikan. Aha, betyget blir fem morgonsolar av fem möjliga! Nu ska jag snart sova - ja klockan närmar sig ett på natten. Men jag har en del saker som måste förberedas inför imorgon.

Innan jag åkte in till staden så ordnade jag med biljetter. Ska vara på en plats på denna jord som betyder mycket för mig, och under en månad ska jag försöka återhämta mig. Och ha roligt med min syster! Jag ringde till en nära vän och det kändes som om jag var där igår. Tar nog med mig datorn för att kunna skriva på. Och blogga. För en månad utan Morgonsolens sanning - det klarar ni inte, eller hur? Det vore kul att rapportera från en annan miljö...

Jag har också hunnit fota lite idag, resultatet får ni här!

Kommentarer
Postat av: Nisse Norr

Kanske skulle man se State of play som jag inte vet ett dugg om annat än betyget fem av fem möjliga sanna morgonsolar. Vilka skådespelare är med undrar jag förstås. Sannerligen fina blommor. Tulipanen ser ut som eld i Valborg. Passar fint med de blå pärlhyacinterna. Den blå ensamma blomman ser ut som siden, vet ej namnet på den men blåsippa är det inte. De vackra vita blommorna, undrar vad det är, såhär tidigt blommar väl inga äppelträd.



En månad utan Morgonsolens sanning skulle kännas som att leva i en lögn! Emilias blogg får fem kvällssolar av fem möjliga! Lycka till med rapporterna!

2009-05-03 @ 10:41:24
Postat av: Emilia

Nisse, du kommer alltid med trevliga kommentarer. glömde igår att skriva att den fina skira rosa blomman faktiskt var en pelargon som växer i mitt trapphus. Blommor har blivit ett favoritmotiv, de är så tacksamma att fota! Ja, rapporterna ska jag göra senare ikväll!



Kram

Emilia

2009-05-03 @ 18:01:44
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback