The secret - påbörjad...

Jajemän, nu har det börjats läsa hos casa Arvidsson: the secret. Fast på polska då. Det går ganska bra, även om språket ibland är lite svårt att förstå. Boken är ju väldigt amerikansk men den gör också att jag börjar tänka i banorna: drömmar, livet, hälsa...och det har gett resultat på städfronten. Dessutom har jag idag köpt två bokhyllor - yes! Från Ida. Nu ska jag bara hitta ett sätt att transportera dem hit! Sven har dragkrok på bilen på jobbet och han sa att nästa vecka skulle funka. Det löser sig, ja det gör det. Som ni märker så kör jag lite the secret redan nu.

Sammantaget - vad säger boken? Jag ger er en liten hint om vad som gäller enligt Rhonda Byrne:

 - genom hemligheten kan du få allt vad du önskar
- hemligheten är dragningskraft (min egen översättning från polska, så det kan diskuteras om det är rätt...)
- med hjälp av dina tankar drar du till dig det du önskar - tankar tolkas som krafter
- tankar förkroppsligas och skapandet sker ständigt

Det var lite av det goda. Och som sagt, någon tanke var det som funderade på städningen och jag förkroppsligade tanken till handling! Imorgon ska jag fortsätta och även göra badrummet fint! Det ska bli så roligt att ha tjejerna över. Och min syster ska sova över här, härliga tider. Själv ska jag hoppa in i duschen nu, lite peeling ska det bli också.




Mina fina tjejer!!
Kommentarer
Postat av: Dorota

Hej vännen!

Jak idzie sprzatanie??Ja dostalam Sekret od cioci na Gwiazdke i nawet zaczelam czytac, ale jakos mnie nie wciagnelo. Moze nie mialam nastroju. Kto wie. Ja teraz korzystam nieco z wolnosci, duzo spie i duzo czytam. Praca oddana i czekam na slutseminarium, za tydzien. 30 jade z Anna-Helena do Gdyni po moj samochod. MOj brat bedzie szoferem caly dzien. Ja sama nie trafylabym na prom. Buziaczki

2009-05-19 @ 13:03:42
Postat av: Emilia

Sprzatanie idzie do przodu, ale mam duzo jeszcze. Teraz ide lulu, bo jestem baaardzo zmeczona!



buzka!

Emi

2009-05-19 @ 23:37:50
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback