Jag säger bara åh!

Idag har jag läst bok. Typ länge. Och inte tänkt att jag "borde göra annat". Hur då, kanske ni undrar. Jag var lite hundvakt hemma hos Ulliz och Ida. Och då går det alldeles utmärkt att bara ta fram sin bok (i mitt fall är det "good enough") och slå sig ner i soffan (mycket bekvämt!). Jag hann vara ute med Elvis två gånger à en halvtimme. Och sen läsa läsa läsa... Jag säger bara åh!

 

Men! Minst lika roligt var det att träffa min Gabriella - vi sågs senast 2001 - kan ni fatta att det är 8(!) år sedan? Men det var som på den gamla goda tiden, fantastiskt att träffa denna tjej! Vi ska ses i helgen också, på söndag. Full rulle: fredag jobba jobba (dvs imorgon) lördag är det basar och då ska jag vara med, senare på kvällen är det spelkväll hemma hos en vän. Söndag, ceremoni i kyrkan och träffa Gabriella senare på eftermiddagen. Det går liksom inte att klämma in mer...

 

Men nummer 2: klockan är bara åtta och jag ska bara skicka iväg två mail och sen städa lite grann - tända ljus, ta hand om mig själv...Vad ska ni göra ikväll?

 

Stor megakram!

 

Emilia

 

Ps. Gillar ni glass? Prova half baked med Ben & Jerrys, den slank ner just...Jag tog den i omgångar sedan jag och brorsan köpte den förra veckan...Sa jag att jag hade äppelkaka kvar? Inte längre...

 

 

Jag gjorde mapp till Hälsomässan....

Satt och klistra och höll på i några timmar....

Blev liksom nöjd, med innehåll, färg och form ...

Snygg baksida, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Kinga

Wow, din broschyr blev tom bättre än vad jag trodde!

2009-11-12 @ 20:29:49
Postat av: Dora

Vad duktig du är tjejen!! Snygg projekt och... ännu snyggare baksidan.

Kram

2009-11-12 @ 20:37:43
Postat av: Emilia

Tackar flickor! :)

2009-11-13 @ 08:25:26
URL: http://enemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback