Om elva minuter börjar vi!

Är hemma hos Sven. Mätt och belåten. Lite trött, lite glad - en bra mix helt enkelt. Imorse när jag äntligen förstod att det var dags att vakna, så såg jag den vackra solen. Kontentan blev en utgång för att lapa lite ljus. En timme gick jag i mitt nya favoritområde - Gamla Enskede. Åh, det var verkligen fint där. Sen begav jag mig till Kista där Improvisationsteatern börjar snart - spännande! Min syster kommer också. Och Anna-Maria, Gudrun med barnen och Helena. Vi har käkat spenatpasta och sen varit och fikat i Kista Centrum. En bra lördag. Klockan är tio i fyra och snart är det mörkt.







Kommentarer
Postat av: Dora

Vad fint du kan utnyttja tiden och göra det bra för dig!

Jag jagar efter en lägenhet, har 5 stycken som jag ska titta på imorgon och dessutom är det styrelsemöte.

Vad har du för dig imorgon??

Kram och trevlig kväll

2009-11-21 @ 17:45:06
Postat av: Sven

Bra bilder, kram natti

2009-11-22 @ 00:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback