Ro, jag söker ro...

Svårt att finna ro. Går mest omkring och plockar. Sven sa något om rastlöshet – och jag tror att det är det jag lider av. Plus att jag går omkring och grämer mig över min dåliga kosthållning idag – Lite smörgåsar, cheesecake och pannkakor. Gröt till frukost. Nej, det håller inte. Men orkar inte ta tag i det. Ska satsa på kiwi om en stund. Behova C-vitaminboosta mig själv – i dessa förkylningstider. Annars händer det inte så mycket – det är detta med fokusering som fattas – men jag ger inte upp. Tanken är att jag ska lyssna på fortsättningen till din möjlighet NU! Imorgon. Och så var det denna vecka som kommer – gäller att motivera sig. Hepp hepp – det kommer att bli en underbar vecka. Imorgon ska jag storhandla och sen kommer Maria och Klara till mig, det är ju en tradition att ses i början av veckan. På tisdag har jag intervju, och snälla Emily har lånat mig en bandspelare. Jag ska köpa ett band till den imorgon.

 

Idag fikade jag med Line efter kyrkan och sen sågs jag, Ulliz, Ida, Lotta och Julle. Det var trevligt och saker händer minsann! Sen var jag ganska trött och det var skönt att åka hem. Här hemma har jag plickat och plockat och sedan badat. Nej, dags att stänga av datorn!

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback