Vad härligt det är....

när blogginlägg försvinner, precis när man skrivit klart dem! Men det har hänt förut och det krävs väl att det händer igen så att jag lär mig att skriva dem i openoffice först. Jag kan ju i alla fall säga att det var lagom kul när klockan ringde 07.00 imorse. Varför så tidigt? Jo, två män befinner sig i min lägenhet och ska fixa allt det som har med ventilation att göra. Härligt. Mina persienner har de tagit ner. Men jag har sagt att de får sätta upp dem igen, för jag har ingen aning. Jag vet, jag skulle säkert kunna ordna det själv, men varför när jag kan be om hjälp!

 

Dagens schema:

 

9-12 Tvätt, artikel och boka intervju.

12-13 Lunch och göra mig i ordnin

13.30 Åka in till stan

14.00-15.00 Möte

15.00 Träffa syster

16.00-18.00 Jobba. Alltså – ta med sig datorn

19.00 Yoga – ja! Med Sven!


Lunch? Jaha. Jo, men jag vet nu vad jag ska göra! Det blir något med tonfisk och sojabönor. Har ju creme fraiche hemma!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback