Festlig stämning med höga toner!

Kan ni tänka er att jag låg i sängen idag till 11.30? Jo, men det berodde nog på att min kropp behövde det - för det kändes alldeles rätt. Gårdagen var speciell i och med att jag fick gå hem tidigare från jobbet och då kunde jag i lugn och ro göra mig i ordning för kvällens fest hemma hos Ulliz och Ida. Det var mysigt och framför allt så trevliga människor. Det pratades roliga historier, erfarenheter och till slut så kom vi till kvällens Singstar - jag och Kråkan körde tillsammans och vi var lika bra, eller lika dåliga, ha ha!

Bilder i urval för er som vill känna av stämningen från igår!












Jag kan också meddela att det parallella livet med mayan är slut! Idag kunde jag med gott samvete shoppa lite grann och det kändes faktiskt roligt! Det blev smink och sedan var det även dags att shoppa till syster som fyller 19, men vad kan jag inte avslöja!

Ikväll ska jag träffa killarna Sven, Kostas och Carlos, men först lite pyssel!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Kråkan

Godkännes;-)!!!

Kul me "The synsam twinns" :-D!!!

2009-10-06 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback