Trött och glad.

Har ätit god middag, paprika i grädde och med pinjenötter - det bästa var parmaskinkan som jag åt till. Pasta till det då. Jag får tacka Kinga och Sven för kommentarerna till förra inlägget. Jo, men jag var ganska nöjd med det rådet. Idag jobbade jag med START Crisp n´crunch. Det var jättekul, särskilt eftersom jag fick sällskap av en kille och tjej från Lantmännen - dessutom fick jag mycket information hur det går till, från havre till färdig produkt. Dessutom arbetade jag en halvtimme med Andreas som kan sägas vara varumärkesbyggare. Det var verkligen jätteintressant och nyttigt för både dem och mig - win-win med andra ord.

Imorgon är det lyktfestival på Stora Sköndal (fontänhuset). Jag och Sven ska dit, hoppas att det blir kul! Sen ä det match, och den ska jag nog se. Men framför allt - jag vill hinna träna imorgon och städa. Och vila. Vila, vila, vila...

Nu är det idol som gäller - det är så skönt att bara göra ingenting. Hoppas att ni också har det bra - trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Eller hur :) härligaste starten på helgen! Vilken läcker lykta du har på bilden, eller är det en lampa?

Hoppas du oxå får en riktigt bra helg! Kram

2009-10-09 @ 21:07:03
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback