En liten utflykt på gång

Jag ska vara i Uppsala i helgen - skönt med lite miljöombyte. Har packat väskan och 10.16 går tunnelbanan till Centralen - det här blir skoj! Vaknade ändå relativt tidigt. Var ju hemma hos Svenne igår, vi har en liten tradition att ha fredagsmys och äta gott - det blev ekologisk fläskkarré med bulgur och äppelmos - heja oss. Efterrätten var en härlig chokladig och marsipanig liten sak - sen var jag mätt. Körde innan dess ett hårt benpass på Friskis i Kista.

Skavlan är ju faktiskt ett riktigt bra program. Gästerna igår var Anna Anka, Henrik Schyffert, Melody Gardot, Jay-Z och några andra. Melody gjorde intryck på mig. Klicka här så vet ni varför.

Annars då - jo...livet är bra. Kort och gott.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Hejsan. Har också upptäckt Skavlan. Fantastisk programledare. Och jag tyckte om Jay-Z - cool kille, kan man säga.

2009-09-27 @ 08:54:21
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Emily

Jag såg också Skavlan. Tycker det är bra när det är intressanta gäster. Däremot blev jag nervös när han intervjuade Jay-Z. Tyckte frågorna var pinsamma.



puss



emily

2009-09-27 @ 19:15:31
URL: http://www.emforme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback