Jag trodde inte att jag sov

Nacken värker. Men det är minimalt. Min rutin med citronvatten på morgonen är jag mycket förtjust i, men tänker inte gå in på detaljerna. Gårdagens rödvin (och en anis-shot med kaffeböna) gjorde sig tillkänna genom svårighet att somna igår. Men sen trippade drömmarna runt i huvudet på mig. Och du var med, på ett kanske inte så angenämt sätt. Jag var övertygad om att klockan var eftermiddag när jag vaknade, men gladde mig åt elvaslaget.

Dagens plan är egentligen inte så komplicerad. Men den bör genomföras. Så, here it comes.

1. Skriva en artikel till Livskick. Jag har några teman att utgå ifrån
2. Skriva ut en faktura, lägga i kuvert, och skicka på måndag
3. Bokföring. Kolla i företagsdagboken så att jag inte glömmer något

-------------------

4. Sortera tvätten. Egentligen har jag stor lust att kolla igenom alla mina kläder. Det ska göras inom kort
5. Köket är en i historia för sig själv
6. Mat i någon form - har en massa ost i kylen. Och parmaskinka!

-------------------

7. Ha helg också ja. Läsa, bada fotbad. Kanske Yoga litegrann...



Klockan är över tolv. Och jag behöver en brunch!

Gårdagen var fin - det var härligt att träffa min fina Em - vilken härlig tid vi hade på Sturegården - vi hade lite att ta igen. Tack Emsan för din klokhet och för din vänskap! Kvällen avslutades med ny vänskap, vi hängde i Gamla stan. Och efter trevliga samtal och lustiga lekar blev det en promenad hem. Den vänstra lila skon klämde lite, men idag känns det bra igen.













Kommentarer
Postat av: Emily

Tack själv! Du är bäst och min käraste vän. Jag fylls med tankar, beslutsamhet och inre energi när jag träffat dig. Du ger mig inspiration.



Kramis och puss / Em

2010-08-07 @ 12:57:08
URL: http://www.emforme.se
Postat av: Dorot

Hej fina du! Du verkar leva livet. Gött att höra!

Kram

2010-08-07 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback