Lite trött men motiverad

Jag sa ju tidigare att den 23 augusti börjar jag ett nytt liv. Men Sven och jag kom fram till att jag fortsätter, istället för börjar. För det kan nog stämma, att det nya livet har hållt på ett tag. Jo, så vad ska fortsättningen innehålla? Min styrka är formuleringarna som ofta kommer i mitt huvud, att jag med ord kan beskriva vad det är jag egentligen ska göra. Men göra är kanske något som jag vill komma ifrån - som formulering i alla fall. Varat är lite annorlunda, dock kan det gömma sig ett göra i det. Idag har jag börjat med att vara lite mer närvarande än vanligt. Och märkt att mitt huvud är lite ansträngt. Jag vill mest vara hemma. Ser dock fram emot att träffa en god vän på eftermiddagen - det är Ulliz och jag som ska hänga. Innan dess är målet:

*gå och handla lite mat på Ica Globen
*äta lunch
*skriva klart en artikel
*gå till banken

Ikväll är det yoga som gäller - kundalini. Det kan rädda min rygg lite grann. Och nacke.


Dublin och Belfast - i bilder!













Jag fick ett trevligt paket på posten....Återkommer med innehållet ikväll!
Kommentarer
Postat av: Dorot

Vad mysigt ni verkar haft det!

Ta det lugnt du gumman, och stressa inte. Lova mig

Manga kramar

2010-08-23 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback