Lust & Skrivning Stor

Utan min hjärna, är det en kropp kvar. Och den är stor i förhållande. Ändå fokuserar jag mycket på det mentala, problemtiserar, planerar och funderar. Idag kan ni läsa ett gästbloggsinlägg som jag har skrivit - det är på Frilansbloggen. Temat är lite kropp & knopp. Kan nämna att detta är en väldigt matnyttig blogg för dig som funderar på att frilansa. Den har hjälpt mig, och ibland har jag skickat in frågor som jag har fått svar på - toppen!

Idag har jag varit på SPA med mamma, på Sturebadet Haga i Frösunda. Tränade en timmes pass med TRX (band som gör att du kan använda din egen kroppsvikt som motstånd) och lite kettlebells. Tog lunch med mamma, i våra badrockar satt vi och åtnjöt en Hälsotallrik. Mums vad gott det var! Sen ett litet dopp i poolen, och en stund i bastun. Vi åkte till Solna och drack kaffe latte och planerade julen litegrann. Mamma ska vara med mig och Sven i år, på julafton. Hon är ansvarig för två saker än så länge. Jag tror det är bra att inte göra för mycket av allt. Själv ska jag satsa på att göra världens bästa piroger! Världsklass!

Nu sitter jag i Solna Centrum och har kollat mailen. Jag har registrerat mig, så jag kan både surfa och låna böcker. Varför inte komma hit och jobba en dag? Det har blivit lite för mycket på Biblioteket Plattan, så detta är ett bättre alternativ. Sen har jag en del vänner i Solna/Kista så då kan man kombinera nytta med fika eller en promenad!

Åh. Blev lite glad - ett nytt uppdrag har trillat in! Det är inte klokt! Fast det är kanske just det det är. Happy!

Ikväll hoppas jag kunna publicera Nockebybanan-bilderna!


Till Dorota: tack för dina fina ord i kommentaren!
Till Kinga: men sötnos, jag saknar dig med! När kommer du till Stockholm?


Kommentarer
Postat av: Dorota

Mums pierogi och polsk jul... det tror jag inte att jag får på jobbet...



Härligt med SPA med mamma...



Kram

2010-12-13 @ 16:54:43
Postat av: Kinga

Kommer vara i sthlm i mellandagarna, nyår och efter nyår. Kommer garanterat bjuda in mig till ditt charmerande sällskap!

2010-12-14 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback