Må bra - utvärdering - vecka 11

Göra mer av det jag vill? Hur har det gått? Jo, ganska bra, men nu är det mycket att hålla reda på - och då är det lätt att jag missar målet - att må bra. Men förra veckan får ändå höga poäng, en 8/9. Det som jag tidigare har tyckt varit bra är detta med medveten närvaro och det är en övningssak - det går inte bara av sig själv, utan ofta och metodiskt påminner jag mig själv!

Idag är det början på den tolfte veckan och jag har som vanligt funderingar på hur jag kan förändra, fortsätta, och öka möjligheten att må bra. Ni vet att schemat är ganska fullt, men ett säkert kort är umgänget med Maria och Klara. Så jag ser fram emot imorgon! I better keep on walking!

Jag ska göra det jag vill. Medvetet. Och gå ut i ljuset. Lägga mig innan tolvslaget!




Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad för jobb blir det i Kista Galleria? :) jag försöker oxå verkligen att gå och lägga mig i tid. Gärna elva om jag ska gå upp tidigt nästa dag, för jag blir som en livs levande Zombie om sömnen bara rubbas lite grann. Ska bli spännande att läsa om din shoppingfria tid!

Boken om mindfulness jag läser heter Mindfulness i vardagen (av Ola Schenström).



Hoppas du får en riktigt bra start på ännu en ny härlig vecka Emilia! Kram

2010-02-08 @ 17:30:45
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Monki

fin bild :)

2010-02-09 @ 18:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback