Ni kanske undrar om gårdagen?

Jo. Det var så att jag bestämde mig för timeout i helgen - ingen mobil och ingen dator. Det gick ganska bra, men för övrigt var det en sådan dag som jag bara vill glömma. Mår dåligt bara jag tänker på det. Därför tänker jag inte tänka på det något mer. Visst är det tråkigt när man planerat in ledig tid och så blir man ledsen av olika anledningar?

Därför var det speciellt att gå till kyrkan idag - det var en stund att begrunda och en stund där jag kunde vända mig till det jag tror på, och be om hjälp. Efteråt var det fika, och det var trevligt att träffa Anna-Carina, Agnieszka och Christian. Tog rejält med mackor till fikat, för sedan var det dags att träffa kompis Sven. Vi har hittat Djurgården på ett härligt sätt. Vi tycker båda om att gå där, helt enkelt! Trots att jag gick och grämde mig lite grann, så kändes det ordentligt i benen och Sven var en riktig vän som tröstade och peppade! Sammanlagt var vi ute och gick i en och en halvtimme. Sedan har jag kokat ärtsoppa och fixat med pannkakor! Det var gott. Nu slappar vi lite. Skönt. Livet är bra!

Därför går dagens ROS till Sven!
Dagens ris är svårare att dela ut offentligt, men det finns några mottagare där också, tyvärr





Ett försök att vara lite rolig...

Kommentarer
Postat av: Kinga

Ett lyckat försök! =-)



F.ö tycker jag du är kunglig som både motionerar och lagar mat när du känner dig låg- samt att du pratar av dig och ber om hjälp. Konstruktivism, min kära!



Många styrkekramar

2010-02-14 @ 18:49:46
Postat av: Dorot

Kram och valentinhjärta till dig, gumman

2010-02-14 @ 19:26:27
Postat av: Sven

Dagens Tulipan går till Emilia för att hon är en riktigt god vän som kämpar på i med och motgång!

2010-02-14 @ 23:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback