Att sova, eller inte sova, det är frågan

Jag sov ut idag. Ordentligt. För jag behövde det. Visst undrar jag om det var nödvändigt, för jag har en del saker att göra - men det är klart att det var! Igår, innan jag träffade Maria och Klara, så var jag så trött att jag slumrade till en 20 minuter. Jag tror att det var kombinationen tidig uppgång och sen läggning som gav det resultatet. Hur som helst - nu ska jag snart iväg och luncha, vilket innebär att jag måste byta från pyjamas till något trevligare. Det är Emily och jag som ska ses, lunch och tjejsnack.

Träningen då? Jo, det ska hinnas med, bäst att jag packar väskan illa kvickt! Jag kan också säga att jag äntligen fick ned julpyntet - det var lite sent kan jag tycka, men ändå... Träningen ja, det blir tillfälle 4 idag!


Tillfälle 1: Bröst och Rygg

Tillfälle 2: Biceps och nedre rygg
Tillfälle 3: Triceps och Baksida lår      fortfarande träningsvärk!
Tillfälle 4: Mage och Framsida lår
Tillfälle 5: Axlar och Vader


Igår var jag på Sickla köpkvarter, vilket jag kan rekommendera - lugnt, skönt och barnvänligt! Vi var även på Dieselverkstaden och fikade - mycket gott bröd!


En sak till bara - jag måste införskaffa bättre skor....Det går inte att gå omkring i jympadojor - det gick när det var "torrt", men nu är det mer vått...




Södertälje på söndagen

Matchande tjejer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback