Lite pömsig, men en ny dag väntar!

Halv tio. Verkar vara min melodi. Trots att klockan ringer klockan åtta. Det är bara att acceptera. Igår var en dag med fullt upptåg - jag och Sven begav oss till Coop Forum i Hägersten. Ni vet att jag gillar att sätta betyg, och jag var väl nöjd, men inte mer. Tur att vi var två, för det var många köp två betala billigare. Vi hängde länge kring grönsaksavdelningen, kände och klämde på tomater och avokados. Det vägdes och det scannades in. Ja, vi körde förstås Shop Express. Notan hamnade på drygt 1200 kronor, men det är en gång om året som man fyller 30 år.

Menyn är:


Bål - Sven är ytterst ansvarig. Alkoholfri!
Småpajer i aluminiumformer, getostfyllda och sedan med västerbottenost. Mycket trevligt och gott!
Sallad - vegetarisk - enkelt, men passar bra till pajerna!
Snittar - avokado och västerbottenssnittar
Fetaostbitar med oliver
Tårta
- varav en görs av Ulliz (gluten och laktosfri)
Saft och Vin
Kaffe, Te
Godis och snacks



Dags att välkomna dagen - jag ska träffa Maria och Klara en sväng! Sedan hoppas jag hinna med en tvätt. Och en långpromenad. Men en sak i taget, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Dorot

Oj, vad synd att jag missar den festen, men jag ska tänka på dig gumman. Kram

2010-01-26 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback