2,5 timmar till min disposition - planering!

Det blev en något längre sovmorgon, men tror att kroppen behövde det - helt enkelt. Nu närmar sig klockan 12.00 och jag funderar på hur jag vill lägga upp dagen! Eftersom jag är inne på powewalks, så tänker jag ta mig en 2,5 timmes promenad vid halv tre. Förutsatt att det inte regnar. Tills dess har jag alltså 2,5 timme på mig att göra det jag vill. och då krävs det planering. Med mat inkluderad!

Nummer ett: gazpacho - den behöver stå kall i två timmar - så jag börjar med den efter att jag har publicerat mitt inlägg.

Nummer två: jag har en kort artikel att skriva - det gör jag efter soppans tillagande

Hm. Jag tror det är det jag kommer att hinna. Blir det tid över satsar jag på lite städning. Skulle vädret vara uselt blir det hemmaträning. Ett piloxingpass.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback