En ganska vanlig Lördag. Som blev speciell

Min mobil ringde efter tio. Maria föreslog att de skulle komma till lunch istället. Och eftersom jag själv också behöver få mig lite näring, blev det till att laga linssoppa. Vågar knappt skriva linssoppa, det är ett välanvänt ord här i bloggen. God blev den i alla fall. Även om Miss Bus inte alls hade ätlust idag. Däremot var det väldigt roligt att just... busa. Hon hann gå igenom samtliga lådor i mitt nattduksbord och hann även ta ut innehållet. Men det var en härlig eftermiddag, det kan jag skriva under på!



Kommentarer
Postat av: Svenne

Gillar

2010-10-30 @ 17:44:29
Postat av: Maria & co

Tack för att du räddade vår dag. Finfina bilder, vill hemskt gärna få kopia vid tillfälle! Kram :)

2010-10-30 @ 21:23:44
Postat av: Anonym

Klara bläddrar bland böcker som Management Challanges, haha, det ska börjas i tid :)

2010-11-01 @ 11:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback