If somebody...

Klockan är sova. Men jag kan inte låta bli. Så då får det bli så. Jag tycker om fredagarna med Sven, vi käkar, kollar på Idol. Och dissar att Skavlan som går samtidigt. Fast idag kikade vi lite ändå. På Leif GW Persson. Kanske klassad som Sveriges tråkigaste man. Om man bortser från idag. För nu var han riktigt rolig. Sa saker på ett sätt som fick både mig och Svenne att undra om han inte led av vanföreställningar (observera att jag säger detta med en skämtsam ton) - nej, han var klockren: "man får kolossal arbetslust när man är nykter". Aha. Eller HAha.

Tankarna som snurrar nu är - ska jag sova eller fortsätta att hänga? Kompromissen blir att lägga sig, och läsa lite grann. Kan berätta att intervjun gick bra - och tänkte skriva ihop mina första tankar imorgon. Exakt när kan jag inte ange, för jag har inte riktigt bestämt mig än hur dagen ska se ut. Förutom en sak - ska träffa Livskicks redaktörer imorgon - och det känns jättekul!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback