Sovsugen Företagare har Vaknat

Jag lägger mig ca 22.30 varje dag. Sen i lördags om jag inte minns fel. Fast det var någon dag det blev efter tolv. Men min tanke har då varit att komma upp lite tidigare på morgonen. Men nej, så blir det ju inte. Fast eftersom jag har varit sjuk tycker jag det är helt okej att sova lite längre. I förebyggande syfte. Låta kroppen återhämta sig ordentligt!

Den 15 oktober närmar sig med stormsteg. För en som söker till högskolan är detta datum ett måste att hålla reda på. Men så är det ju också Blog Action Day - ni kanske minns förra året? Jag skrev om klimatet

I år handlar det om VATTEN. Det är klart att det är intressant, och det finns mycket kunskap att inhämta. Jag ska fundera på hur jag ska lägga upp mitt inlägg.

Jag återkommer om ett tag och berättar vad dagen består av.... Har med föreläsningen igår att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback