Från fokus till ofokus på tre röda...

Jag är lite trött, och går mellan lägena fokuserad och ofokuserad. Massa saker som drar i mig, och nu gäller det att vara lite konsekvent. Som att till exempel inte sitta och häcka framför datorn. Eller gå omkring och städa utan mål - det är värst. Springer mest omkring och duttar. Nej, nu får det bli ordning på torpet! Ska beställa lite saker på nätet innan jag går på yogan ikväll. Försökte höra med min yogalärare hur pass tufft det blir idag, men har ännu inte fått svar. Det är bara att se till att jag inte tar ut mig. Imorgon kan jag tänka mig att börja med träningen igen!! Som jag har saknat dessa endorfiner - ni vet ju kanske att jag är beroende av dem! Jag smygstartar alltså med yogan för att sedan fortsätta med mina powerpromenader (can´t live without them...). Efter helgen, om jag håller mig frisk, peppar peppar - så ska jag lägga upp lite schema kring styrkan (jag skulle ju kunna göra det redan nu, så är det bara att köra sen.... tål att tänkas på!)

Funderar på detta med träningsutmaning - vikt är inte riktigt min grej. Liksom gå ner några kilon...och sen då? Men att vara stark och fit är ju en annan femma! Måste bara klura på hur jag ska mäta det... Kanske att jag ställer en sådan fråga på Blossoms forum på Facebook. Ni som inte har kikat i Blossom Magazine - det rekommenderas - mycket fint innehåll och trevlig layout!

Ska ta tag i min att göra lista nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback