Alldeles snurrig. För att livet är så härligt!




Träffade världens vackraste igår: min Em och min Ulliz!

Det var så roligt att träffa Em som varit och rest! Dessutom var hon gullig och hade mig sig presenter till oss, och här får ni se hur vi spenderade kvällen igår! På café Blåbär, vid Odenplan. Det var där jag träffade Em för första gången, ungefär vid den här tidpunkten, år 2006. Kärlek vid första ögonkastet [smiley!]. Förresten så var maten oemotståndligt god: kyckling fylld med halloumi och god potatis och en massa röror! Var det bara jag som undrade varför bussarna hade konstiga meddelanden på sig? Och handskrivna bussnummer? Om de var KLARA FÖR TRAFIK igår, då undrar jag vad de var innan...












Just idag skulle jag kunna tänka mig att vara i din famn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback