Bland forskare & glasåtervinning

Oj. Det blev en lång dag. Sitter och lyssnar på Helen Sjöholms album Euforia. Och något händer i köket...


Testade de nya kaffemaskinerna på fars jobb. Godkänt. Miljövänliga koppar? Nej.



Vi är professionella. Vi hittade handskar för dagens arbete. I say no more



Första lasset av skrot. Min outfit säger allt. Kanske modeblogg nästa?


Le resultat. "Vi ska bara slänga liiiite skrot, är det okej om vi lånar er container?"



Som man jobbar får man äta



Lite rödare. Lite bättre. Eller? Någon nämnde Cirkus Cirkör...



Herr Far blommar till kontoret. Observera den tidigt utsatta adventsljusstaken



Så var jag där igen. Med mina cravings. Numera: havregryn, mjölk och honung...



Men jag lagar riktig mat också! Återkommer med resultatet. Det är det som händer i köket



Du ser. Jag kan det här nu. Livet. Så ta inte åt dig någon ära. Men där jag är, där är inte du. Så var där du är, så är jag där jag är.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback