En lördag i mitt liv

"Varje dag är en seger"
Fick jag höra idag - och det är sant, trots allt. Idag hann jag vara social så in i bomben. Och det är klart att jag bjuder på mitt perspektiv!


Efter tvätt kommer rena kläder. Foto: kompisen M


Hemma hos goda vänner bjöds det på smarrigheter!


Jag har en tendens att fastna för detaljer. Här kompisen M:s glajjor. Prestige sörrö


Ett annat trevligt föremål är denne Peppe. Väldigt mysig. Och snäll!


Sånt här kan man gå omkring med. Bara för att


Jqag fick med mig en hel (!) väska med fina kläder! Tack A!


På vägen hem kunde jag inte låta bli


Och! Jag har sprungit i drygt 30 minuter idag. Jag är bra.


Just nu är jag väldigt mycket sova. Så då. Blir det så.



Kan skriva att jag på kvällen sprang från mig till Tantolunden. Där var det lite samling och jag fick träffa finaste U och I med lille Elviz (som jag hundvaktar nästa vecka!). Lite annat folk var det också! Men inga bildbevis då jag var löparmunderad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback