Nu. Nu. Ja nu.

Träning är min andra luft. Idag klarade jag av att springa i 35 minuter. Jag brukar ligga på runt 30 minuter, så det är en 17 %-ig ökning. Nästa mål, i nästa vecka, blir 40 minuter.

Det första stora målet är att springa ToppLoppet den 1:a oktober. I lag. Denna tjej har ett lag, och om du också vill springa - så anmäl dig! Jag ska springa en mil. Det känns både läskigt och roligt samtidigt!

Så var det ryggen. Jag kämpar på med hållningen! Ibland glömmer jag, så ser du mig kutryggad - säg till!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska också springa Topploppet hade jag tänkt (fast har inte hunnit anmäla mig än) :)

Postat av: suzan

looking good!!!

2011-08-03 @ 09:58:16
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback