Ordningen återställd. Svemilia på äventyr

Jag har planerat en kökshylla. I princip sen de målade om i min lägenhet. Alltså: väldigt länge. När det är så, att saker ligger och väntar, då kan jag efter ett tag bli lite irriterad. Men så vet jag också, att nu vet jag exakt vad jag vill ha. Och hur det ska se ut. Så. Här är min historia på det första steget mot en makabert vacker kökshylla. Håll i er!


Huvudpersoner denna dag. Vi startade på IKEA


Lite mycket folk. Typ så mycket att jag hann irritera mig. Som på folk som inte vet hur man ska stå i kö.


Så var jag ju hungrig. Ni vet hur det blir då.... Gott!


Herr H var mycket engagerad i detta projekt. Så där som man vill att vänner ska vara


Det här tog skruv på oss! [smiley!]


I say no more - steg ett avklarat!!!


Helgen: bäst. Veckan som kommer: spännande, join me!


Du har felparkerat i min hjärna. Kan du vänligen flytta på dig? Hälsningar Hjärtats hyresvärd
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback