De små sakerna i livet gör att man är rädd för de stora

Jag vill inte göra något annorlunda. Jag vill vara här. Och jag skiter i vilket - om det är i dået, nuet eller i framtiden. Låt mig njuta av alla tre. Sitter och suger på en bit vit choklad, dricker grönt te och lyssnar på yogamusik. Och ja, det händer att jag sjunger med. Det gjorde jag också på dagens yogapass med bästa Janne! Ordningen är liksom återställd. Och Herr Höckert låg bredvid på mattan och det kändes lika tryggt som vanligt. Vi kämpade på med grodor, tvättmaskiner och handmudras. Och målet, den långa vilan, var inom räckhåll. Nog är jag lite mer harmonisk.

Sen har har jag umgåtts med fröknarna. Och det enda rätta är att visa några fina bilder. Nu är januari över, men jag hoppas att vi ses snart igen!









Kanske en förklaring till rubriken? Jag menar mest att jag orkar inte göra livet större. Det här är vad jag klarar. Och det nöjer jag mig med. Vill att det ska vara precis så här - och inget annorlunda. Du vet att du är inräknad va?
Kommentarer
Postat av: Kinga

Ja!

2011-01-26 @ 23:50:39
Postat av: Madzia

Emilko, śliczne zdjęcia :) Prezsłodkie dzieciątko. Buziaki z Warszawy

2011-01-27 @ 04:21:45
URL: http://cardamomseeds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback