En snattrande eftermiddag med O´Arvidsson och McNilsson

Min syster och hennes kompis Karin bodde några månader i Belfast - och nu är de hemma igen! Så de hälsade på mig och det var superkul. Vi har käkat kanelbullar, pratat livet och sen hängt med den tredje systern, Sabina (som kom lite senare!). Vilket snatter alltså - nu är jag helt slut i huvudet, men kroppen behöver röra på sig. Så jag tänkte strax åka till T-centralen och därifrån gå powerwalk till St Eriksplan där jag ska träna en timmes kettlebell. Håller på att koka två ägg som jag ska äta när jag kommer hem. Med lite tomat och keso och annat som finns hemma.

Jobbmässigt har jag kommit en bra bit på väg, men imorgon krävs det närvaro vid datorn igen. Men först ska jag ju umgås med fröknarna från Årsta - det ska bli toppen! Så imorgon jag planerar att ha klart de två delartiklarna som jag skriver, och ringa lite samtal till redaktörer för att se om jag kan bidra med något mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback