Födelsedagsfirande hela helgen som var!

Jag har haft det bra. Och nu kommer baksmällan - det var inte helt lätt att gå upp imorse. Trots att jag har morgonväckning. Men den ska jag tydligen inte ta för given. Det började i fredags, fortsatte på lördagen med familj och vänner och avslutades på söndagen (då jag fyllde år på riktigt) med att Ulliz, Ida, Emily och Anders kom förbi. Och Elviz. Ulliz fixade en supergod tårta och vi hade det verkligen trevligt! Elviz stannade med mig, och sen lämnade jag av honom senare på kvällen hemma hos tjejerna (Ulliz och Ida). Vi började titta på en serie som går i tre delar, Sherlock Holmes - galet bra - gillar karaktärerna jättemycket. Toppen!

Jag tänkte bjuda på lite bilder. Det blir enklast så! Och roligare för er!






Kommentarer
Postat av: Kinga

Hur mysigt som helst!

2011-02-01 @ 00:35:06
Postat av: malin

Det låter som om att du har haft en bra födelsedagshelg. Grattis i efterskott!

2011-02-01 @ 07:28:45
URL: http://malingerdle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback