Tisdagsglädje

Idag hade jag en intervju på cykloteket och fick även en guidning i butiken. Kändes bra och imorgon är det en lite större intervju till samma reportage. Mer kan jag inte säga, men när det publiceras så säger jag till!

Efter intervjun hade jag en timme att disponera som jag ville, så då promenerade jag från Telefonplan till Hornstull - det tog ca 55 minuter. Klockan tolv var det dags för lunch på Rosa Drömmar (vilket namn!) tillsammans med ett mycket trevligt sällskap. Vi åt raggmunk med fläsk och lingon. Gott. Och trevligt! Sen åkte jag hem, för att powernappa (efter att jag hade druckit kaffe, den ekvationen går inte ihop) och sedan jobba ytterligare en timme.

Klockan fem träffade jag min syster - som jag inte sett på evigheter. Hon har bott på Nordirland i några månader (i Belfast), och ska snart iväg igen på en resa till Indien. Så vi hann ta igen litegrann, det var alla möjliga teman som kom upp och sen lämnade jag henne på bussterminalen, då hon skulle åka till pappa i Uppsala. Vi ska ses nästa vecka igen (jag fyller ju år snart!).

Efter det tog jag mig till Biblioteket Plattan och fixade med lite mail, för att sedan bege mig till ett kettlebellpass som var grymt bra och roligt! Jag kan säga att jag nu är helt slut och ska läsa lite i en bok som jag har lånat. Jag tror jag kan lära mig en del...




Kommentarer
Postat av: malin

Kettlebells är så roligt! De tillhör kategorien bästa i gymmet också finns det bra pass med dem. Det finns så mycket roligt man kan hitta på med dem och få sig en rejäl genomkörare för kroppens alla muskler.

2011-01-19 @ 06:27:09
URL: http://malingerdle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback