Bara vara

Sitter och väntar på telefon från Maria. Vi ska äntligen ses! Denna sommar har varit en sommar av vänner! Dessutom ska jag till Lund imorgon för att träffa fina Dorota och Martin!

Har stökat till det här i lägenheten, men har fixat till det litegrann i alla fall. När jag kommer hem från Lund ska jag ordna fint här hemma. Mitt viktigaste projekt är att ordna kökshyllor, så att jag kan få upp mina kokböcker och lite annat. Herr H har lovat att hjälpa mig med det. Förhoppningsvis redan i helgen som kommer (hint, hint!)

Ett annat projekt som kommit att betyda mycket för mig är hållningen. Jag försöker sträcka på mig så gott det går, och de första dagarna fick jag till och med träningsvärk. Det visar på hur svag jag är i ryggen!

Apropå träning pratade jag och vännerna igår om att kanske börja träna på samma ställe. Så jag tänkte gå och provträna på SportLife
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback