Dagens träning - as planned!


Ja, ja, ja! Jag är skapad till att röra på mig, och det fick jag bevis för idag. En dryg halvtimmes löpning (med några pauser med gång) och sen några övningar hemma med gummibandet: Först tränade jag rygg och axlar, sen biceps och en annan ryggövning igen. Sammanlagd träning: nästan en timme. Sen har jag legat på gården med den sista solen och både läst och skrivit dagbok. Det var skönt att bara få vara. Och jag tror jag blev lite klokare. För du vet inte vad du gör. Med mig.

Sen har det blivit sedvanlig experimentering i köket för middagen. Skar upp lite rökt skinka, några tomater, gul paprika, ett kokt ägg och gjorde en dressing på olivolja, rödvinsvinäger, dijonsenap, salt, peppar och kapris. Och så lite oliver! Till det blev det några brödbitar med lite färskost. Kan säga att det blev riktigt gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback