Härliga dagar i Lund - dag 2

Jisses. Vad ett telefonsamtal kan dra ner på humöret. Det var inte ditt samtal Sven!! Det var någon annan som borde ta kaktus ur... Nej, jag vet vad det berodde på, men jag är lite känslig just nu. Den bästa boten är humor. Och det har jag! Fråga Dorota & Martin! Hur som haver - tänk att jag blir klokare för varje dag som går!

Dagens bedrift: jag har köpt en klänning till bröllopet som jag ska gå på i augusti! Om ni visste vilken flax det var: där hängde den i skyltfönstret, jag blev kär (köpcentrum Triangeln i Malmö, Helenas Boutique), . Går in, pratar med biträdet som säger att det är den sista. Storlek: min! MIN! Och den satt som en smäck! Åh, jag har en ny kärlek! Skönt att det är ordnat! Dessvärre kommer bild först upp i samband med festen!

Annars då? Vi har som sagt varit i Malmö, käkat pannkakor (som Ewa stekte till oss) i en park, sprungit runt i centrum och sen åkt hem och ätit en supergod middag med vin! Det är här vi befinner oss nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback