I endorfiners rus kan allt hända

Jag skrev om min oro igår. Det finns säkert anledning till varför den tar över mig ibland. Det viktiga är att det inte är hopplöst. Det är nämligen en stor skillnad. Att veta att det går över är väldigt trösterikt. Jag är starkare nu, ja, jag vet vem jag är. Kinga gav mig en fin komplimang idag, till varför hon är vän med mig. Hon beskrev det så fint! Det är därför vänner är så viktiga för mig. Ovärderligt. Fantastiskt.

Galet sugen på pannkakor (vad är det med mig och pannkakor??). Vi får se hur det slutar.

Åter till detta med oron. Det finns flera kurer. Jag använder mig av löpningen. Idag testade jag lite "fartlekar" och måste säga att jag pinnade på rätt bra! En halvtimme senare och jag badar i kärlek, till mig själv och min omgivning. You are my sweetest downfall (Regina Spektor, Samson)





Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag blir ju så löpningssugen! Imorgon eller i övermorgon ska jag våga mig på ett pass igen! som man längtar efter att tvingas avstå ett tag!

Jag jobbar bara lite extra med modellandet numera, som en skojgrej vid sidan av :) kul att du klickade in på sidan. Hade glömt att den ens var öppen, det är en kompis till mig som har fixat där. Den här veckan jobbar jag, och så har jag min sommarkurs så det är lite att stå i. Men tänkte försöka vara helt ledig de närmaste två veckorna för då ska jag och sambon åka bort. Är du ledig än Emilia? Kram

2011-07-12 @ 08:26:48
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

vad duktig du är som är ute och springer! heja heja!

och pannkakor.. åh, gott gott!



fem gånger massage i polen? underbart!! vad kostar en massage där?

2011-07-13 @ 11:33:49
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback