Jag är Hemma! (igen)

Men först hörrni, är det på sin plats att säga:



Och så förstås en bildkavalkad av mina vänner (lilla jag är med på ett hörn också)! Och dessutom extra fokus på Dorota som blev både sminkad och hårfixad idag (medan jag och Martin väntade otåligt [smiley!]).






Något som jag verkligen tycker om är att få post. Och har man varit borta några dagar är det alltid större chans att något roligt trillat igenom brevlådan. Mycket riktigt: en Blossom låg och väntade på mig. Tillsammans med boken "Själens fem stadier" (Harry R Moody) har jag alltså alla chanser i världen att underhålla mig själv!







Du saknar mig. Och du uttrycker det. Fantastiskt att få höra. På riktigt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback