Träning denna sommar!

Som bekant är jag en riktig svagis när det kommer till träning. Men inte på ett svagt sätt, mer att jag tycker så mycket om endorfiner! Med en snabb överslagsräkning kan jag konstatera att minst tre mil har sprungits sammanlagt sedan jag kom hit. Jag har testat att springa i skogen två gånger och måste säga att det är kul att testa lite terränglöpning! Till det har jag tränat lite med gummiband, och en hel del badminton, och det sistnämnda har varit riktigt roligt! Full rulle och massa rörelse med andra ord. Dessutom börjar min solbränna arta sig! Idag var vi på stranden några stycken och det var riktigt skönt! Jag önskar att jag skulle vara här lite längre, men eftersom jag ska på konsert i mitten av juli så blir det till att åka hem! Melissa Horn ska jag på och det ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback