Var tog sommaren vägen?

Gråmulet hela dagen. Jag frös när jag sprang mellan tvättstugan och hemmet. Det blev även en springtur på eftermiddagen - kände mig stark, och 30 minuter flöt på utan problem. Klarade även en mastodontbacke, tummen upp för mig. Denna vecka har det än så länge varit 3 löppass à 30 minuter - och då sprang jag hela tiden. Den andra löpturen kände jag mig en aning tung i benen men det gick OK.

Har hittat ett roligt träningsprogram i senaste Fitness Magazine - 10 övningar à 100 repetitioner - 1000 reps sammanlagt!! Det tänkte jag köra nu under semestern, 3 ggr per vecka - och ni hejar väl på mig? Måste dock införskaffa ett gummiband för vissa övningar, men det kostar max 200 pix. Det tillsammans med löpningen tror jag kommer bli toppen!! Rörlig semester med andra ord. Åh, vad jag längtar till havet!!

Den 13 juli ska jag och K på konsert - Melissa Horn! Bokade campingstuga idag - vad kul det ska bli!! Hon har en ny låt som jag gillar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback