I tystnaden föds ett lugn

Det blir inga långa haranger. Jag har denna torsdag för mig. Bara för mig. Och jag började med att sova ut. För att sedan gå på lunchmässan i kyrkan. Åt mat, och tittade lite i en gammal tidning av Runners Magazine. Blev inspirerad till att springa. Men det är inte säkert att det blir som planerat, för jag känner mig lite trött. OM det blir av, får det bli senare ikväll. Jag har följt träningsplaneringen så när som på ett benpass som jag hoppas kunna hinna med på lördag tillsammans med armpasset. Du som vill läsa min träningsplanering kan klicka här.

Igår fick jag umgås med tre fina människor. Här kommer lite bilder!

Åh. Just det. Det kom något trevligt i brevlådan idag....




Kommentarer
Postat av: du vet vem

vin skall drickas i små glas, glöm icke detta!

2011-03-24 @ 20:43:46
Postat av: du vet vem

vin skall drickas i små glas, glöm icke detta!

2011-03-24 @ 20:44:12
Postat av: Jenna

vilken härlig träningsvecka du verkar ha :) du verkar ha kommit in i ett härligt löparflow! Kul med löpningsprogrammet som du har! det är verkligen extramotiverande med planering och upplägg tycker jag! jag vill oxå lägga upp en löpningsplan nu när vi på riktigt närmar oss varmare tider. Har svårt att få till mer än 1 pass i veckan eftersom så mkt kulig träning ska hinnas med, men tror att jag kommer satsa på ett längre utomhuspass per vecka, och så ett kortare intervallpass på gymmet i kombination med annan träning. Har du bokat in training for runners ännu? nästa vecka är sista veckan som den går så jag har sett till att boka in mig på ett pass :) måste hinna gå en sista gång! därefter ska jag försöka klämma in ngn av de nya löparklasserna som börjar på sats om två veckor. Nästa vecka har jag tenta i organisering, och veckan därpå är det dags för redovisning och en deltenta i min juridikkurs. Mycket just nu om man säger så ;) Sen kommer nya kurserna marknadsförin och kalkylering.



Hoppas du får ett toppenbra veckorslut nu Emilia! kramar

2011-03-24 @ 21:38:51
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback